måndag 9 april 2012

Spårfixardag 21:a april

Det är dags för stigfixardag med NICK. Lördagen den 21:a april kl. 10 ses vi på ängen vid spårcentralen. Utöver lite slyrensande där det behövs så finns det några korta omdragningar på 20-40 meter vi vill göra för att förbättra spåret. Alla som kan bidra, med mycket eller lite, är välkomna. Även om du bara kan vara med en kortare stund så är det så klart fortfarande kul att du kommer!

Verktyg som kommer behövas: skruvdragare, hammare med spikutdragare, kniv, såg, sekatör, grensax, kratta, kvast, spade. Ta med vad du har!

Alltså:
Datum: Lördagen den 21 april.
Tid: kl 10.
Plats: Spårcentralen vid Ursvik. http://tinyurl.com/nick-ursvik

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej, jag drog ett mail och kan tänka mig att hjälpa till om ni fixar fler gånger i år. Jag är nybörjare och har ännu inte lyckats cykla hela spåret då jag tappat det flera gånger och hamnat inne på Extrem bland annat. Kan nog köra med GPS någon vända och ta waypoints där jag som ny tycker att skyltningen inte räcker. Jag skickade mail tidigare men inget svar på ett tag.

Mvh, Nicke

PS. Har flyttat och bor nära den stora rondellen vid taxihaket och grillen (mot Ulriksdal-hållet).